MSR: Sagan zvládol úlohu favorita, má piaty titul + rozsiahla fotogaléria

22.6.2015, 15:01 | Slovensko a Slováci | L.Timko a T. Šandor
Najočakávanejšie preteky spoločného šampionátu umožnili slovenským fanúšikom, aby videli nášho najlepšieho cyklistu Petra Sagana priamo v akcii. Žilinský rodák chcel predĺžiť svoju víťaznú majstrovskú sériu a nadviazať na parádny výkon z časovky jednotlivcov.
 
MSR ŽILINA 28.06. 12:00 preteky-20 PRETEKY MUŽOV ELITE
199 km vitaz Sagan
MSR ŽILINA 28.06. 12:00 preteky-20 PRETEKY MUŽOV U23
199 km vitaz Baška
 
 
 

 
 
Rekordérmi v počte slovenských titulov sú Ján Valach a Martin Riška, ktorí sa päťkrát tešili z víťazstva, preto Peter Sagan mal šancu, aby sa dostal na ich úroveň. Na štarte sa predstavil aj majster SR z roku 2000 Róbert Nagy, ktorý dnes končil kariéru ako 42-ročný a na trati prišiel podporiť svojho syna Tomáša. Milan Sagan nakoniec neštartoval, ktorý nechcel na seba upriamovať mediálnu pozornosť. Kvôli chorobe sa na podujatí nezúčastnil ani Marek Čanecký.

Rozhodcovia stanovili limit na desať minút a mali sťahovať z trate každého pretekára, ktorý ho prekročil. Títo jazdci už nemali na podujatí žiadne šance a organizátori chceli, aby posledné vozidlo akoby uzavrelo preteky a fanúšikovia sa mohli pohybovať po trati v smere jazdy, keďže tam už nebude žiadny cyklista.
 
Jasným favoritom slovenských pretekov bol Peter Sagan, ktorému mali pomáhať jeho brat Juraj a Michael Kolář. Boli sme zvedaví, ako si bude počínať ďalší jazdec Tinkoff-Saxo Roman Kreuziger, či ruský celok neukoristí obidva majstrovské dresy. Vo forme jazdil Petr Vakoč, ktorý mal mať na svojej strane aj borcov z tímu AWT GreenWay.
 
Zaujímavosťou bolo, že Leovi Konigovi a Janovi Bártovi robil športového riaditeľa František Sitora z MŠK Žiar nad Hronom a mechanikom bol ďalší Žiarčan a ich dobrý známy Peter Doležal. V konvoji by sa mali pohybovať na druhom mieste za vozidlom Tinkoff-Saxo.
 
V daždivom počasí kvalitné preteky
 
V Žiline privítalo cyklistov daždivé počasie a hneď v prvej zákrute sme videli v pelotóne prvý pád, ale nikto dôležitý sa v ňom neocitol. Okamžite po štarte sa rozbehli prvé ataky. Hošek, Hochmann, Nesveda, Gruber, Kopecký a nakoniec aj slovenský borec Simon Mičuda (Firefly) boli pretekármi, ktorí sa dostali na čelo pretekov. Vedúca skupina
15°C
si vypracovala náskok 1:20. V úniku mal defekt Simon Mičuda, do čelnej skupiny sa chcel dostať Luděk Lichnovský, ktorý vyrazil z balíka dopredu.
 
Po prvom kole strácal pelotón necelé dve minúty, ten viedla dvojica Juraj Sagan a Michael Kolář. Lichnovský stále jazdil medzi týmito skupinami. Na stúpaní na Ovčiarsko si bol odskočiť Peter Sagan, ktorý preto jazdil sám za pelotónom, ale bez problémov sa vrátil späť. No za chvíľu sa znovu ocitol za balíkom kvôli defektu na prednom kolese, ale všetko sa vyriešilo. Lichnovský sa nedokázal dostať do vedúcej skupiny a pelotón ho dobehol. V daždivých podmienkach tempo nebolo vysoké. Druhé kolo absolvovali utečenci rýchlejšie o 3:10.
 
V úniku sa nachádzal Simon Mičuda, ktorý súťažil v kategórii do 23 rokov. V tejto súťaži patril medzi hlavných favoritov Erik Baška, ktorý svoju formu potvrdil aj v časovke. Na českej strane svojich borcov vyslali dopredu kontinentálne tímy Sparta Praha, Dukla Praha a Whirpool-Author, ktoré chceli aj takýmto spôsobom dostať pod tlak profesionálnych pretekárov.
 
Tí však pozorne jazdili na predných pozíciách v pelotóne a všetko si kontrolovali. V daždivých podmienkach mali dnešné preteky náročnejší charakter, no tie rozhodujúce okamihy sa mali odohrať len na samom konci. Balík udržiaval svoju časovú stratu na stabilnej hodnote okolo troch minút. Za ním sa nachádzalo približne 25 borcov. 
 
Peter Sagan jazdil na čele balíka, za ním sa pohybovali ostatní traja pretekári Tinkoffu. Tempo v pelotóne zatiaľ udávali české tímy. Po polovici pretekov, v šiestom kole z vedúcej skupiny vypadol Simon Mičuda. V balíku si na prvom stúpaní kontroloval čelo Roman Kreuziger, ktorý pokrýval menšie ataky. Borec tímu Tinkoff-Saxo nakoniec zostal pred pelotónom spoločne s Tomášom Kalojírosom, ktorým sa podarilo dostať do vedúcej skupiny, ktorá teraz obsahovala sedem mužov.
 
Prítomnosť Romana Kreuzigera v úniku bola pre ostatných českých cyklistov nebezpečnou záležitosťou, preto v balíku začali ťahať tímy Etixx a AWT-GreenWay. Preteky tak dostali prvý zaujímavý impulz. Na konci šiesteho kola mala vedúca skupina náskok 70 sekúnd, už v nej nefigurovali Kopecký a Gruber, ale dokázal sa do nej dostať Michal Malík. Pri stúpajúcom tempe balíka začalo odtiaľ odpadať niekoľko borcov, problémy im robilo najmä prvé stúpanie na okruhu.
 
Po stúpaní na Ovčiarsko zostali vpredu len Kreuziger a dvojica z Whirlpool-Author Hošek a Kalojíros. Na začiatku ôsmeho kola mali vpredu náskok 1:15. Pelotón ťahali naďalej spolujazdci Petra Vakoča, naopak, Peter Sagan a jeho suita jazdili za týmito pretekármi a čakali, ako sa budú preteky ďalej vyvíjať. Kreuziger sa potom na cieľovom kopci oprel do pedálov a zbavil sa svojich kolegov z úniku. Pelotón v tom momente strácal 50 sekúnd a to bol signál pre ostatných favoritov, aby mu nenechali na trati veľký priestor. Martin Velits preto začal pracovať pre Petra Vakoča.
 
Po technických úsekoch na stúpaní Ovčisko sa dopredu dotiahli Sagan, Vakoč, Bárta, Polnický a Černý, ktorí spolu s Kreuzigerom vytvorili novú vedúcu skupinu. Ak by táto partia došla do cieľa, Peter Sagan mal istý slovenský triumf. Boli sme zvedaví, akú taktiku nakoniec zvolia, pretože Tinkoff mohol získať dva majstrovské dresy. Za chvíľu sa k nim dostali aj König, Hník a Huňal, čo ešte viac zdramatizovalo české preteky.
 
Na cieľovom kopci potom atakoval Leo König, za ktorým sa vydal Josef Černý a túto dvojicu nenechal odísť ani Peter Sagan, ale na cieľovej čiare bola vedúca skupina opäť pohromade. Slovenské preteky tak zostávali otvorené, stále sa bojovalo o zvyšné dve medaile v kategórii Elite a triumf v kategórii U23. Z mužov mali tú šancu Tybor, Juraj Sagan, Kolář a Velits.
 
 
Peter Sagan chcel vyhrať celkove, podarilo sa
 
Prvý kopec v poslednom kole najlepšie prešli Peter Sagan a Petr Vakoč, ale opäť sa k nim pripojil Leo König. Posledné úseky už absolvovala na čele len dvojica Sagan - Vakoč, nebolo pochýb, že slovenský jazdec chcel vyhrať preteky aj celkove. König sa opäť nevzdával a pred záverečným kopcom sa vrátil do tejto skupiny. Peter Sagan však ešte predtým nastúpil a do cieľa mal otvorenú cestu. 
 
Peter Sagan parádne zvládol úlohu najväčšieho favorita a pre piaty triumf za sebou si prišiel po sólovej jazde. Musel byť veľmi rád, že sa mu to podarilo v rodnej Žiline. Výborný deň pre Saganovcov zakončil druhým miestom Juraj, ktorý prešpurtoval Patrika Tybora. Titul v kategórii do 23 rokov získal Erik Baška. Český titul získal Petr Vakoč, druhý Leo König v cieli ďakoval fanúšikom. Tretie miesto vybojoval Jiří Polnický, Roman Kreuziger doplatil na mechanické problémy a obsadil štvrtú priečku.
 
Peter Sagan chcel veľmi vyhrať celkové preteky, preto si v poslednom kole dobiehal útoky českých jazdcov, hoci už mal slovenský titul vo vrecku. Tento triumf pred domácimi fanúšikmi mu určite dodá pred Tour de France potrebnú pohodu, ktorá môže ešte viac zvýrazniť jeho parádnu formu. Užívať si musí najmä víťazstvo v časovke. Jeho brat Juraj vybojoval prvú medailu na domácom šampionáte, s prázdnymi rukami neodišla ani Kemo Dukla Trenčín, ktorá zásluhou Patrika Tybora berie tretie miesto.
 
V kategórii do 23 rokov potvrdil svoju pozíciu Erik Baška, ktorý bol najsilnejší v záverečnom špurte, a podobne ako Sagan vybojoval na MSR dva tituly. Luboš Malovec sa postupne dostáva do formy a druhé miesto je toho dôkazom. Juraj Bellan má za sebou veľmi dobrý šampionát, po striebre z ITT získal bronzovú medailu v cestných pretekoch, čo je pre prvoročáka dobrá vizitka.
 
 
Peter Sagan (Tinkoff-Saxo):"Chcem sa poďakovať všetkým fanúšikom, ktorí prišli do Žiliny na spoločné majstrovstvá. Som veľmi rád, že sa to mohlo uskutočniť v mojom rodnom meste a takisto som rád, že som mohol vyhrať celkove. Počasie veľmi nevyšlo, ale ľudí na trati bolo aj tak veľmi veľa. Pretekali sme tu štyria, spolu s nami aj Roman Kreuziger. Najskôr sme nechali odísť do úniku 6-člennú skupinu, ktorú sme kontrolovali. Potom sme vyslali dopredu Kreuzigera, čo bolo pre nás super. Chalani z Etixxu to museli začať kontrolovať, a keď sme sa k nemu približovali, ja som zaútočil. Romana som dobehol sám, ale nemohli sme pokračovať ďalej, pretože mal technické problémy. A potom nás dobehli ostatní českí jazdci. Ja som sa preto začal sústrediť sám na seba, aby som vyhral celkove, pretože vpredu už nebol žiadny slovenský súper. Škoda toho Romana, chceli sme vyhrať česko-slovenské double, ale taká je cyklistika. Tento rok mi vyšli všetky veci, ktoré som chce, preto preteky prebiehali bez komplikácii. Teraz si oddýchnem a začnem myslieť na Tour."
 
Erik Baška (AWT-GreenWay): "Okruh mi sedel, ale dážď robil preteky veľmi ťažkými a na konci už nemal každý silu na špurt. Som spokojný a musím hlavne pochváliť môj tím, ktorý išiel neskutočne. Jazdili sme na mňa a Petra Vakoča a naša taktika nám vyšla úplne dokonale. Spolujazdci sa zbavili vlastných ambícii, v poslednom kole mi veľmi pomohol Martin Velits. Bola to skvelá skúsenosť, keď na vás jazdia takí pretekári a snažil som sa nesklamať. Atmosféra bola neskutočná, všetky kopce boli obsadené ľuďmi. Bol to veľký zážitok."
 
Juraj Bellan (Cyklistický tím Firefly):"Preteky boli ťažké, pretože pršalo, ale mne to vyhovovalo, keďže z cyklokrosu som zvyknutý na horšie podmienky. Jazdil som stále na špici, čo mi poradil tréner, že to bude na tomto okruhu veľmi dôležité. Vďaka tomu som ušetril veľa síl. Tempo nebolo vysoké, až na konci sa to rozbehlo, ale ja som bol stále vpredu a darilo sa mi udržať v prednej skupine. Na cieľovom kopci som jazdil na čele, ak by sa to rozdelilo, aby som zostal vo vedúcej skupine. To sa však nestalo a v špurte som nemal viac síl, aby som skončil na vyššej pozícii. Ale som spokojný, dal som do toho všetko.
   
Luboš Malovec (Cycling Academy team):"Od začiatku pršalo, do polovice pretekov sa išlo stabilné tempo. Potom išiel na čelo tím Etixx, začalo sa to trhať, ale na rovine sa to opäť spájalo, takže sa to vyvíjalo podľa očakávaní. Vo finiši vyhrávali šprintéri, lebo cieľový kopec nebol náročný, aby tam mali problémy. Ja som sa snažil ísť za Erikom, ale dostal som malý šmyk a chvíľu mi trvalo, kým som ho dorazil. Ale Erik vyzeral dnes dobre. Nie som spokojný, lebo každý jazdec chce vyhrať, ale som rád aj za to druhé miesto."
 
Stanislav Holec (generálny riaditeľ pretekov): "Dnešné preteky len potvrdili vysokú kvalitu podujatia. Pre nás organizátorov to bolo extrémne vypätie, ale teraz musím povedať, že som rád, že sme sa do toho pustili. V prvom rade treba poďakovať všetkým pretekárom, ktorí sa zúčastnili. Myslím si, že všetci sa budú vracať na spoločné majstrovstvá, vrátane českých jazdcov, pretože toto podujatie má veľkú športovú úroveň, ale aj spoločensko - kultúrnu. Sme veľmi spokojní, že napriek zlému počasiu a prenosu v RTVS prišlo sa pozrieť veľmi veľa ľudí. Pretekári boli spokojní, pochvaľovali si atmosféru a nám sa všetko vydarilo, ako sme si predstavovali. Za malé chybičky sa ospravedlňujeme, ako aj za dopravné obmedzenia v okolí Žiliny. Tá ukázala, že je cyklistickým mestom. Organizácia nás stála kopec poctivej práce, trpezlivosti a hlavne precíznosti, pretože nesmiete zabudnúť na žiadny detail."    
 
 
Šéfredaktor bude v stredu o 00:00 publikovať komentár k MSR a ČR v Žiline...
 
 
VÝSLEDKY PRETEKOV MUŽOV ELITE:
1. vlajka SAGAN Peter TEAM TINKOFF - SAXO 4h 51' 15''
2. vlajka SAGAN Juraj TEAM TINKOFF - SAXO + 01' 23''
3. vlajka TYBOR Patrik DUKLA TRENČÍN - TREK + 01' 23''
4. vlajka KOVÁČ Maroš DUKLA TRENČÍN - TREK + 01' 26''
5. vlajka KOLÁR Michael TEAM TINKOFF - SAXO + 01' 27''
6. vlajka MAHĎAR Martin DUKLA TRENČÍN - TREK + 01' 27''
7. vlajka HARING Martin CK BANSKÁ BYSTRICA + 01' 32''
8. vlajka VELITS Martin ETIXX - QUICK-STEP + 01' 34''
     
 
VÝSLEDKY PRETEKOV MUŽOV U23:
1. vlajka BAŠKA Erik AWT GREENWAY 4h 52' 39''
2. vlajka MALOVEC Luboš CYCLING ACADEMY + 00' 01''
3. vlajka BELLAN Juraj FIREFLY + 00' 15''
 
 
 
sagan-ciel-box
 
 
 
 
 
 
Fotogaléria z pretekov Elite a U23 (Jaroslav Maliňák, C-I.sk):
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
Fotografia 1 z 147
- v závere sa fotografovi kvôli dažďu pokazil fotoaparát...
 
 
 
msr-cr-2015-mapa-okruh-maly
 
OBE KATEGÓRIE ABSOLVUJÚ 10 OKRUHOV
 
 
Slováci Elite na štarte (predbežná štartová listina):
Róbert Nagy 1972 (ARBÖ Denzel CLIFF WIEN)
Miroslav Novák 1974 (Cycling Academy Bratislava)
Peter Bartoň 1976 (Arios SPORTAKUS CYCLING TEAM)
Roman Broniš 1976 (KEMO Dukla Trenčín)
Maroš Kováč 1977 (KEMO Dukla Trenčín)
Marián Stančík 1977 (Strada factotry racing)
Erik Toček 1977 (Cycling Academy Bratislava)
Martin Fraňo 1978 (CK Banská Bystrica)
Patrik Kuril 1979 (Arios SPORTAKUS CYCLING TEAM)
Róbert Janžo 1980 (CK D3- RACE TEAM Bratislava)
Daniel Klúčik 1981 (CK D3- RACE TEAM Bratislava)
Bystrík Grolmus 1982 (Velosvet Cycling Team Prievidza)
Martin Ryšavý 1982 (Cyklistický tím Firefly)
Miroslav Debnár 1983 (CK Banská Bystrica)
Roman Mužila 1983 (PROefekt team)
Pavol Žídek 1984 (Velosprint)
David Lahučký 1984 (Cycling Academy Bratislava)
Martin Velits 1985 (Etixx - Quick-Step)
Lukáš Bátora 1985 (CK Banská Bystrica)
Ivan Viglaský 1985 (CK Banská Bystrica)
Juraj Karas 1985 (PROefekt team)
Martin Haring 1986 (CK Banská Bystrica)
Martin Škopek 1986 (Kaktus bike team Bratislava)
Jozef Metelka 1986 (Beeline Bicycles RT)
Patrik Tybor 1987 (KEMO Dukla Trenčín)
Jozef Palčák 1987 (CK Banská Bystrica)
Adam Peciar 1987 (CYKLISTI TRNAVA)
Lukáš Jusko 1987 (PROefekt)
Juraj Sagan 1988 (Tinkoff-Saxo)
Marek Čanecký 1988 (Amplatz - BMC)
Ondrej Máčaj 1988 (CK Spartak Tlmače)
Daniel Čarnoký 1988 (PROefekt team)
Martin Mahďar 1989 (KEMO Dukla Trenčín)
Tomáš Nagy 1989 (PROefekt team)
Michal Mišík 1989 (R.C.T. Martin)
Peter Sagan 1990 (Tinkoff-Saxo) - majster SR 2014
Martin Wachs 1990 (CK D3- RACE TEAM Bratislava)
Miroslav Hraško 1990 (CK Banská Bystrica)
Marek Mego 1990 (Strada factotry racing)
Jakub Meszáros 1991 (CK Spartak Tlmače)
Matúš Mačák 1991 (Arios SPORTAKUS CYCLING TEAM)
Michael Kolař 1992 (Tinkoff-Saxo)
Dominik Špilák 1992 (Cykloklub Vlkanová Witzenmann)
Vladimír Hojdík 1992 (PROefekt team)
Filip Taragel 1992 (EX23 - Saroni factory team)
Jaroslav Chalás 1992 (CK Banská Bystrica)
 
 
Slováci U23 na štarte (predbežná štartová listina):
Ján Chalupčík 1993 (CK EPIC Dohňany)
Norbert Petráš 1993 (CK Petráš)
Kamil Juhaniak 1993 (EX23 - Saroni factory team)
Helmut Posh 1993 (PROefekt team)
Robert Málik 1993 (CK Příbram Fany Gastro)
Tomáš Višňovský 1993 (PROefekt team)
Martin Šmýkal 1993 (AŠK INTER)
Dominik Zaťko 1993 (AŠK INTER)
Dominik Sýkora 1993 (CK TOPGRASS)
Juraj Kováčik 1994 (CK EPIC Dohňany)
Štefan Nôta 1994 (BIKE PRO)
Jakub Vančo 1994 (CK Banská Bystrica)
Juraj Lajcha 1994 (KEMO Dukla Trenčín)
Luboš Malovec  1994 (Cycling Academy team) - majster SR 2014
Mário Daško 1994 (Cycling Academy team)
Erik Baška 1994 (AWT GreenWay)
Ondrej Glajza 1994 (Oddíl cyklistiky Johnson Controls Auto Škoda)
Matej Fačkovec 1994 (PROefekt team)
Matej Krajíček 1994 (Cyklistický tím Firefly)
Milan Holomek 1995 (KEMO Dukla Trenčín)
Martin Dubeň 1995 (KEMO Dukla Trenčín)
Tomáš Salák 1995 (PROefekt team)
Simon Mičuda 1995 (Cyklistický tím Firefly)
Šimon Vozár 1995 (CK Banská Bystrica)
Tomáš Harag 1995 (CK Banská Bystrica)
Filip Sklenárik 1996 (PROefekt team)
Juraj Bellan 1996 (Cyklistický tím Firefly)
Denis Baška 1996 (Cyklistický tím Firefly)
Andrej Strmiska 1996 (Cyklistický tím Firefly)
Marek Ganc 1996 (Cyklistický tím Firefly)
David Zverko 1996 (TJ Favorit Brno)
Martin Bugár 1996 (CK TOPGRASS)
Ľubomír Murárik 1996 (KAKTUS BIKE TEAM BRATISLAVA)
Adrián Babič 1996 (UNITREK BIKE TEAM Poprad)
Filip Vančo 1996 (AŠK INTER)
 
 

 
 
{module msr-2015-clanky}
 
 
 

Diskusia

Diskusia neobsahuje príspevky.
 
Náš eshop