@pmts
Máš pravdu, že čítanosť spravodajských webov stúpla, ale deje sa pravý opak toho, čo by si si myslel, že z toho budú môcť médiá zarobiť. Dokonalý príklad je toto:
https://www.aktuality.sk/clanok/777811/ ... len-spolu/"Aktuality.sk sú najnavštevovanejšou webovou stránkou na Slovensku. Od začiatku krízy spojenej s pandémiou koronavírusu sa naša návštevnosť pohybuje okolo jedného milióna čitateľov denne. Hoci nás číta rekordný počet čitateľov, narážame na problém ekonomický. Už dnes cítime masívny výpadok reklamy, ktorá je naším strategickým zdrojom príjmov. Predpokladáme, že v nasledujúcich mesiacoch bude reklamy ešte menej. To znamená, že stratíme príjmy, ktorými financujeme chod redakcie."
A teraz si to premietni do našej reality, tj. cyklistika je mŕtva, čítanosť nám výrazne klesla, nie stúpla. Môžeme písať o čomkoľvek, keď sa nesúťaží, ostávajú len verní.
Hore nad menu pod Meridou vidíte veľkú reklamu cez celú šírku webu + na titulke akože tretí článok + vľavo dolu.
To všetko spolu príjmy: včera: 1,23 €, za posledných 7 dní 5,91 €. Samozrejme, je tam ešte pár reklám s podobným výtlakom.
Z toho ufinancuj trojicu redaktorov, korektorku, programátorov, ktorí stále bojujú s vírusom z FB (priamo na webe nie je), grafika, podcasterov, server a účtovníčku.