Okolo Slovenska má s Quick-Stepom marketingovú silu, janom je spokojný

15.9.2018, 10:00 | Slovensko a Slováci | Lukáš Timko
Okolo Slovenska sa každoročne výrazne posúva dopredu a na kvalite tohtoročnej štartovej listiny má mamutí podiel Quick-Step Floors, ktorý sem prišiel s tímom a la Tour de France. Nutné je si uvedomiť, že hviezdy výrazne zvýšili marketingový potenciál podujatia. Dostalo sa do pozornosti svetových cyklistických médií a pretriasa sa aj na sociálnych sieťach.
 
 
qst zltak
Julian Alaphilippe so žltým dresom (© Ján Melicher)
 
 
To všetko má obrovský dosah a robí vynikajúcu reklamu pretekom do budúcnosti. Tímy World Tour zistil, že existujú naše preteky a keď tu vidia také veľké mená, možno sa sem už nebudú báť prísť. Organizátori tak môžu mať jednoduchšiu pozíciu v zostavovaní pelotónu v budúcich rokoch.
 
 
qst lefevere
Šéf tímu Patrick Lefevere odovzdával dres (© Ján Melicher)
 
 
Bob Jungels triumfom v prológu navyše stanovil nový rekord víťazstiev v novodobej ére svetovej cyklistiky, keď jeho tím dosiahol už 62. triumf v jednom roku. My sme sa na túto záležitosť pozreli skrz sociálne siete. Informáciu o Luxemburčanovom triumfe zdielali na Twitteri okrem samotného tímovho účtu aj Viviani, Gaviria, Štybar, Vakoč a mnohí ďalší. Spolu vytvorili základňu cez pol milióna sledovateľov. Aj keď sa viacerí prekrývajú, stále je to obrovská reklama.
 
 
fotogaleria ikonkaVýber z postov Quick-Stepu na sociálnych sieťach
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
Fotografia 1 z 16
 
Podobne to bolo aj pri triumfe Alaphilippa či Seliga, čo naštartovalo kanály Bory. Organizátori navyše poskytujú všetkým tímom fotografie k voľnému použitiu, a tak sa zábery z našich pretekov šíria skrz cez skrz internetom. Quick-Step na svojom webe každý deň zverejňuje aj fotogalériu.
 
Počas pretekov nie je priestor na podrobné analýzy, ale v Dubnici sme na krátko zastavili majiteľa spoločnosti janom Jána Miškovského, aby nám aspoň v skratke povedal svoju myšlienku, prečo k nám Quick-Step dostal, aké sú reakcie z tímu na naše preteky a či to plánuje podporovať aj ďalej.
 
 
audio ikonkaAudio vyjadrenie Jána Miškovského o Quick-Stepe a Okolo Slovenska
{play}images/music/2018/miskovsky-18-okolo-slovenska.mp3|zdroj: Cycling-Info.sk{/play}
 
 
qst miskovsky
Ján Miškovský na pódiu s Quick-Stepákmi (© Ján Melicher)
 
 

Diskusia

Diskusia neobsahuje príspevky.
 
Náš eshop