Tokio: Roglič so suverénnym zlatom v ITT, v tesnom boji o striebro Dumoulin pred Dennisom

st 28.7. rovinata etapa ciel rovina Fuji International Circuit 44,1 km Roglič
zprofil do pretekov
profil časovky, 750 nastúpaných metrov (© la-flamme-rouge.eu)
Olympijská časovka sa v okolí Fuji International Speedway šla na stredne náročnej trase. Nebola príliš technická, ale mala tam menšie kopce. Pretekári absolvovali dva okruhy a nastúpali až 750 metrov, čo je na takej krátkej trase dosť veľa.
Ešte pred mužmi boj s chronometrom odjazdili ženy a presadili sa favoritky. Annemiek van Vleutenová získala zlatú medailu s veľkým náskokom takmer minúty pred duom Marlen Reusserová (Švajčiarsko) a Anna van der Breggenová (Holandsko). Pre skúsenú van Vleutenovú ide o prvé olympijské zlato.

V Riu bol ešte olympijským víťazom Fabian Cancellara pred Tomom Dumoulinom a Chrisom Froomom. Dennis bol vtedy piaty, Roglič desiaty.
Muži štartovali v troch vlnách. V prvej neboli žiadni favoriti, no aj minimum neznámych exotických pretekárov. Prakticky len Sýrčan Wais a Iránčan Safarzadeh. Pre jediného Slováka Lukáša Kubiša boli títo dvaja základnou métou. Chcelo to zdolať aj legendárneho Alžírčana Lagaba. Pretekár Dukly Banská Bystrica štartoval ale až v druhej skupine medzi veľkými menami ako Evenepoel, Hart či Bennett.
Z prvej partie bol najrýchlejší Kanaďan z Astany Hugo Houle, ktorý klubového kolegu Stefana de Boda zdolal o 64 stotín sekundy s časom 57:56. Trochu prekvapujúco až minútu nakúpil Portugalčan Nelson Oliveira.
- reklama -
- reklama -
Z druhej skupiny sa výborne od štartu ukazoval Alberto Bettiol, sadla mu časť s prvým kopcom. No Taliana v polovici trate prekonával Remco Evenepoel. Belgičan však nebol najrýchlejší, aj jeho o štyri sekundy zdolával Houle. Podobný čas ako Evenepoel šiel v prvej polovici aj Kolumbijčan Rigoberto Urán. Lukáš Kubiš po 22 kilometroch strácal na najlepších bez mála štyri minúty, takže bolo to predposledné miesto.
Ešte aj na poslednom medzičase mal Urán náskok na Evenepoela, čo bolo malým prekvapením. Kolumbijčan zrejme nemal šancu na medailu, ale vyzeralo to na veľmi dibrý referenčný čas pre poslednú skupinu, kde boli favoritmi Asgreen, Cavagna, Küng, van Aert či Ganna.
Houleho prekonal najprv Bettiol a potom aj Evenepoel, ktorý nasadil čas 57:21. Čakalo sa na Urána. Kolumbijčan prekvapujúco prekonal Belgičana o dve a pol sekundy. V cieli sa objavil aj Lukáš Kubiš na predposlednej priečke so stratou 9:06 na Urána.
Z hlavných favoritov štartujúcich v závere bol najsilnejší v prvej polovici trate Primož Roglič, ktorý zdolával partiu Dumoulin, Ganna, Dennis a Van Aert o osem až desať sekúnd. Všetko to bolo totálne vyrovnané. Na šiestej priečke bol ešte Küng a následne už väčšia diera. Po prejazde cieľom nasledoval druhý raz náročný úsek s dvojkilometrovým stúpaním so sklonom šiestich percent. Na časovkárskych špeciáloch to nebolo nič jednoduché. Dala sa tu získať aj stratiť medaila.
- reklama -
- reklama -
- reklama -
- reklama -
A Rogličovi kopec vyšiel perfektne. Podarilo sa mu nabrať obrovský náskok 31 sekúnd na vyrovnanú trojku Dennisa, Dumoulina a Gannu. Van Aert stratil medailové tempo. Dostal sa cez neho aj Küng, ale ich odstup už bol priveľký.
Na poslednom medzičase z vysokého tempa mierne odpadol Dennis a zrejme lepším rozložením síl sa do medailovej hry dostal Küng. Sedem kilometrov pred páskou suverénne viedol Roglič, no od 42 do 50-sekundovej straty boli až štyria borci v poradí Dumoulin, Ganna, Küng a Dennis. Trend tam bol navyše taký, že všetci až na Künga z Rogličovho tempa odpadali.
Roglič bol v cieli s časom 55:04, a to bola jasne zlatá pozícia. Otázkou bolo, či sa aspoň dostane niekto pod minútovú stratu na Slovinca. Nestalo sa. Striebro napokon získal znovuzrodený Tom Dumoulin s odstupom 1:01 a 1:04 stratil bronzový Rohan Dennis. Napokon štyri desatiny sekundy nestačili smoliarovi Stefanovi Küngovi na medailu a svetový šampión Filippo Ganna skončil až piaty s odstupom 1:05.
- ponuka z nášho ehopu -
rusko satky 560x300
- ponuka z nášho eshopu -
Víťaz záverečnej časovky na Tour de France Wout Van Aert sa musel zmieriť so šiestou priečkou, zaostal až o 1:40. Skoro ho zdolal siedmy Kasper Asgreen. Top 10 uzavreli Urán, Evenepoel a Bevin. Lukáš Kubiš skončil na predposlednej 37. priečke s odstupom 11:21. Určite spokojný nebol a chcel zdolať Lagaba i Safarzadeha. Podmienky boli v Tokiu pre najmladšieho účastníka časovky náročné, štartovať tu ani nemal a chcel sa pripravovať na Avenir, no zdravotné problémy Petra Sagana všetko zmenili.
Tokijská časovka priniesla zaujímavé obrody kariér medailistov. Primož Roglič sa úžasne vrátil po páde na Tour a ukázal, že na Vuelte to s ním budú mať súperi ťažké. S takýmto výkonom sa naozaj zdá, že mohol konkurovať aj Pogačarovi, najťažší kopec tu vyletel neuveriteľným spôsobom. No je to len keby keby. Tom Dumoulin sa na poslednú chvíľu rozhodol štartovať a reštartovať kariéru. Je obdivuhodné, že za týchto okolností dokázal zopakoval výsledok z Ria. Vtedy bol tiež jeho odstup veľký. Môže byť rád, že to udržal pred súpermi zozadu.
Rohan Dennis predvádzal v časovkách zvláštne výkony - skvelé i slabšie. Dnes sa mu asi až tak neverilo, ale dokázal sa skvelo pripraviť a získal svoju prvú olympijskú medailu. Bol tým šťastnejším v porovnaní so Stefanom Küngom, ktorý ostal tesne bez medaily ako veľký smoliar. Európsky šampión teda ostáva len s jednou medailou z ITT na OH a MS. Získal vlani v Imole bronz. Aktuálny svetový šampión Filippo Ganna bol napokon z tesnej partie posledný a ostalo mu frustrujúce piate miesto. Na medailu si veril aj Wout Van Aert, ale manko 1:40 bolo veľmi veľké.
vyjadrenie ikonky ciernaVyjadrenie Lukáša Kubiša (37. miesto)
"Bolo to ťažké. Nešlo sa mi vôbec dobre a nedokázal som ísť svoj výkon. Nešiel som ani zďaleka porovnateľné watty ako na majstrovstvách SR. Neviem čím to bolo. Najťažší bol prudký kopec. Keď som prišiel pod neho v druhom kole a zdvihlo sa to, strašne to bolelo. Jasné, že s výsledkom nie som spokojný, no vyšlo to v danom momente takto. Pevne verím, že sa od toho odrazím a v budúcnosti to bude lepšie."
Výsledky
1. ROGLIČ Primož link ikonka Slovinsko 55:04 350
2. DUMOULIN Tom Holandsko 01:01 250
3. DENNIS Rohan Austrália 01:04 200
4. KÜNG Stefan Švajčiarsko 01:04 150
5. GANNA Filippo Taliansko 01:05 125
6. VAN AERT Wout Belgicko 01:40 100
7. ASGREEN Kasper Dánsko 01:48 85
8. URAN Rigoberto Kolumbia 02:14 70
9. EVENEPOEL Remco Belgicko 02:17 60
10. BEVIN Patrick Nový Zéland 02:20 50
37. KUBIŠ Lukáš Slovensko 11:21
Zobraziť kompletné poradie

Diskusia

Mirec (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 09:10:42
Pekne, Duklák porazil aspoň utečenca.
Bugno (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 10:21:47
Nic noveho ,len sa potvrdilo ze nasa cyklistika patri vykonostne medzi africke staty.
Brano (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:01:25
Je to smutné, z mena Sagan sa večne žiť nedá a SK s toho takmer nič nezužitkovalo. Lukáš je ešte mladý, može este vela dokázať. Máme síce pár šikovných chlapcov, čo sú v nižších vekových kategóriách , no mám pocit, že slovensko zaspalo ked sa objavil Peťo Sagan..... Proste sa žilo len z jeho úspechov a po Saganovi "potopa" môj názor. Dukláci sa môžu hrať na šampionov len na našom a africkom piesočku, ináč nula bodov, a to nehovorím ,aké maju zázemie a financie!!!!
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:21:06
Veľa detí začalo bicyklovať kvoli Saganovi okolo roku 2013. Najstarší z nich je v podstate Vančo, ale veľký talent sa črtá vo Svrčekovi. A ani ďalší dvaja-traja juniori nie sú zlí. Veľmi dobre to však vyzerá medzi kadetmi. Na jednom z najväčších pretekoch na svete v Jevíčku náš jeden z dvoch tímov vyhral tímovú súťaž a v top ten sme mali až troch chlapcov, čo je takmer zázrak, keďže v minulosti bol v top ten len Sagan a Svrček.
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:38:55
svrcek spravil dobru vec ze odtial vypadol, taliansko mu sedi, nie tu alebo v cesku sa zakopavat. Taky stocek kde zmizol?
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:42:20
Štoček nie je zlý, ale nie je to víťazný typ. Ak sa chceš presadiť v zahraničnom tíme, musíš byť lepší ako domáci, ako to platí u Svrčeka alebo Sivoka.
ifčopifčo - 28.07.2021 11:43:28
U Štočeka je to naopak, v Taliansku sa zakopal, v Čechách mu to ide lepšie.
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:49:33
Hoci je pravda, že sa v Taliansku zakopal, ale aspoň získal kontakty a vybavil Svrčekovi flek. Takže hoc by aj z neho nič nebolo v budúcnosti, patrí mu vďaka za naštartovanie Svrčekovej kariéry.
donmanuel (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:38:03
Pokiaľ viem, tak Štoček prekonal mononukleózu, čo ho mohlo pribrzdiť v kariére, ako napr. aj Cav-a.
majlo (Neprihlásený užívateľ) - 29.07.2021 16:19:21
Ale podla teba to bol talent na pohladanie to si vypisoval po MS vo Svajci no bohuzial nevydalo.
ifčopifčo - 28.07.2021 11:33:18
Kedy a ako si čakal, že sa to zúžitkuje? Sagan sa do širšieho povedomia verejnosti dostal v roku 2012 na Tour, to máš 9 rokov. Odvtedy sa postupne začal zvyšovať počet detí ktoré sú ochotné dať sa tento ťažký šport, rozbehla sa Detská tour PS ktorá má za úlohu prilákať deti k cyklistike, do cyklistiky začalo prúdiť viac peňazí, takže treba počkať, funguje určitá zotrvačnosť. Kvalita vyrastie oba z väčšej kvantity, z väčšej konkurencie. Otázka je, či je dnešná mládež ochotná makať v takom náročnom športe, kde navyše potrebuješ jednoznačne fyzické danosti, ak ich nemáš, tak si bez šance. V tom je cyklistika krutá.
Lucko (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:45:42
Za to treba podakivat vedeniu SZC a hlavne pecedovi
doležaný zeller (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:26:14
Vedenie SZC môže aj za to, keď bude zajtra pršať, škoda, že nemôže pomôcť aj tebe aby si dostal rozum a aby tvoje IQ dosiahlo aspoň číslo 50
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:29:48
Ani som všetko nemusela dočítať, je to z mojich úst, presná pravda a charakteristika, najmä o tom, že Slovensko žilo zo Sagana mladého!!!
apanas (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:55:35
ale kde, africania nam to riadne natreli.
Bugno (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 10:25:57
Predpokladam ze najlespsie zeny v casovke budu lepsie ako Kubis
Luck (Neprihlásený užívateľ) - 29.07.2021 10:56:53
No ... mohli by kedze idu na polovicnu vzdialenost asi budu lepsie aj ako Roglic. Hned vidno cyklo odbornika :) . Je smutne ze komentar eurosportu na eurosport UK je o tom aky je Lukas talent a o tom ake je to pre najmladsieho ucasnika OH tazke ale skusenosti a na Slovensku ho od stola odbornici co v zivote casovku nazivo nevideli rozanalizuju a pochovaju ... To sme my :( . Este ze ma lukas dobru hlavu a nic si z toho nebude robit aj ked je to smutne.
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 10:44:40
tak to vyzera ked sa u nas dostane ku pro bicyklovaniu len bohata mladez bez fyzickeho fondu. To sa neda natrenovat to treba dostat do vienka. Deti co maju genetiku nemaju prachy.
ifčopifčo - 28.07.2021 11:03:52
Bohatá mládež sa ti s prepáčením vykadi na taký ťažký šport ako je cyklistika :D
Lukáš bol najmladší účastník, v jeho kategórii bol iba Remco, takže si počkajte, či sa dokáže zlepšiť a neodbavujte s na ňom. Je fakt, že vo forme nie je, na majstráku v porovnateľnej dĺžke mu Kukrle dal minútu, dnes 6, ten terén bol na Kubiša priťažký a je otázka, či bolo vhodné poslať ho na OH a nemal sa radšej pripravovať na Avenir.
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:35:49
Peniaze nie sú problém, Dohňany sponzoruje Janom, ktorý má aj dostatok pre DQT, Saganovu akadémiu sponzoruje Specialized, Bratislavskú Cofidis a asi najlepšie si vedú Trenčnania s "lokálnymi" sponzormi. A taký junior Svrček už preteká v Talianskom tíme a prvoročák Sivok v Holandskom. Verím, že minimálne oni dvaj sa presadia medzi mužmi. A medzi kadetmi to vyzerá ešte lepšie. Ja som optimista ohľadne cyklistiky, tá je na tom momentálne (mám na mysli mládežnícke kategórie) najlepšie zo všetkých športov na Slovensku hlavne aj kvôli dievčatám v EWS, keďže cyklistika nie je len o ceste.
levne (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:53:17
mi chces povedat ze z kategórie junior , sú len dvaja chlapci dobrý? A čo ostatný? Niejr ti to blbé ich favorizovat len preto že sú v zahraničí? A čo ostatné mladé talenty ktoré každý deň na sebe drú..
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:37:02
Nevkladaj mi tvoje slová do úst.
Douč sa gramatiku, a potom ma troluj.
levne (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:24:14
No tak počúvaj, ak si myslíš že sú tu len tí dvaja tvoji o ktorých sa ti sníva, tak si na omyle. Dobrú noc prajem.
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:37:06
nemyslim milionarske deti, bezna slovenska rodina si take nieco nemoze dovolit, v dukle nenajdes niekoho kto je z beznej rodiny, vsetsi sa maju dobre. Nic zle na lukasa ale je to len dalsi jazdec co jednoducho nema geny. Treba prestat vynasat duklu do nebies a pozriet sa na realitu. Posledny neskoncil, dakujeme mu za reprezentovanie.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:42:15
Nunqu ty aj vieš čo píšeš? Vieš o tom športe hovno. Vôbec o nikom z nich nič nevieš, hanbil by som sa urážať niekoho keď o ňom nič nevieš. Veľmi by ma zaujímalo kto vlastne si ;)
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:49:14
Nikoho tu neurazam, tak sa tu nekajaj. Proti lukasovi nic nemam a patricne som mu podakoval za reprezentovanie - kde vidis urazky?
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:44:15
Dukla to nerobí dobre, ja som vymenoval kluby, ktoré to dobre robia.
ifčopifčo - 28.07.2021 11:49:27
Bežná, (rozumej priemerná) rodina si cyklistiku dovoliť môže, nikto nemusí začínať na drahých bicykloch a s drahým vybavením, problém je v dostupnosti klubov, aby decko ktoré má záujem o cyklistiku našlo v relatívne blízkom okolí ľudí, ktorí by ho viedli. Mali by sme si zobrať príklad zo Slovinska kde je množstvo tímov ktoré dokážu podchytiť talenty.
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:52:40
hej, bezna ale max s jednym deckom. Mas mylne predstavy.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:39:20
Poznám Lukáša osobne, nemyslím si že on je ten zazobaný ktorý nemá talent. Všetko si tvrdo vydrel, najskôr by si si mal naštudovať niečo a potom písať podobné komentáre :)
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:46:48
Hovorim snad ze je zazobany? len hovorim ze nie je z priemernej rodiny. A nepovedal som ze nedrie, to ale nestaci a v teraz sa ukazuje aky totalny rozdiel robi fyzicky fond.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:49:15
Poznáš ho? Keď vieš z akej rodiny je? Lebo ak nie tak sa nemusíme baviť lebo vieš hovno o celej cyklistike. Som zvedavý na tvoje výkony aké ty podávaš
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:55:38
co si ublizeny? ak si jeho kamarat toto nadavanie do neznalcov kazdemu kto nan povie je ubohe. Da sa pomahat aj lepsie.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:01:59
Áno máš pravdu ale je mi priam odporné keď vidím aký dement tu píše komentáre keď nevieš nič. Bohužiaľ, všade si bol všetko vieš a kde si nebol tam pôjdeš :)
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:05:16
klasicke slovenske sedlacke ad hominem. Naseres si do huby a stihnes mi aj zanadavat. Tak diskutuju 15 rocne deti. Presne kvoli takym ako ty sme pozadu.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:08:51
Bohužiaľ 15 ročné dieťa :) pozri sa vyššie čo píšeš a potom kritizuj ty odborník :) drž sa dúfam že to dotiahneš ďaleko, v politike by sa ti hodilo miesto
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:11:58
poznamka - ked niekoho ironicky nazves odbornikom zakazdym co ti dojdu argumenty nicim inym ako 15 rocnym deckom ta nemozem nazvat. Trocha kratit emocie a bude dobre
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:06:11
ked uz nemas co k teme tak sa usetri strapnenia a mna tej tvojej ubohosti.
donmanuel (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:34:30
Čo si tak máme predstaviť pod priemernou rodinou? A čím sú nadpriemerné rodiny Duklákov?
Merida bike (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:57:02
Myslíš, že taký Kubiš a ostatní z Dukly sú v bohatých rodín? Hm, asi ich dobre poznáš. Asi poznáš aj jeho 5 súrodencov, kde niektorí z nich sa mu zložili na prvý kvalitnejší bike. Či tá stará otcova škodovka ti leží v žalúdku? Si pán, klaniam sa. Veľa šťastia ????
Merida bike (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:02:33
Bohatá mládež? Asi poznáš Kubiša a celú Duklu osobne. Potom musíš poznať aj jeho piatich súrodencov, kde niektorí z nich sa mu poskladali na prvý lepší JAZDENÝ bike, aby mal vôbec na čom trénovať. Či ti leží v žalúdku tá stará škodovka jeho otca? Keď neviem, ako to je, a komentujem do vetra tak to takto vyzerá. Veľa šťastia ti prajem ????
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:31:49
Aj to potvrdím na 100% .Učila som na škola, poznám problémy.
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 10:57:22
Toto je na uterák. Všetky kecy o talente si v Dukle v budúcnosti nechajte pre seba.
Etan Taurotroll (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:09:29
Netreba sa odbavovať na Kubišovi, treba si počkať (tak 20 rôčkov), potom bude z neho špičkový bicyglista. Ibaže by nebol :-)
ifčopifčo - 28.07.2021 11:42:35
Zase kopeš do slameného panáka trolík s ukradnutým nickom, kto kedy tvrdil, že Kubiš bude špičkovým cyklistom? Nikto, nikde, nikdy. Ale ak bude na sebe pracovať a bude mať šťastie, tak sa môže stať cyklistom ktorý sa bude cyklistikou živiť na prokonti úrovni, alebo ostane iba poloprofík na úrovni kontinentálnej cyklistiky, alebo sa na to vykašle a pôjde si inak zarábať peniaze, sú oveľa ľahšie spôsoby ako si slušne zarobiť.

Ale vždy bude úspešnejší ako ty, ty ostaneš iba podpriemerným internetovým kecálkom a trollom, to je méta na ktorú máš a z ktorej sa nedostaneš, na nič iné nemáš intelekt a schopnosti.
Ja (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:07:29
Hater gonna hate :) pozrime sa na Lukáša z inej stránky. Koľko sa pripravoval Lukáš na časovku a koľko ostatní ktorí sa špecializujú roky na toto. Typickí odborníci, preto je aj Slovensko tam kde je a to aj vďaka Vám :) pekný deň
Ondrej (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:16:02
Rozličné fantázia,aj Dumoulin-chlapík pred časom pôsobil bez motivácie a dnes aký super comeback.Teším sa na jeho interview,vždy mi pripadá pri rozhovoroch veľmi ústretový a zhovorčivý))No a teraz pred nami Paris Roubaix,MS a Vuelta.Roglič sa javí ako top favorit na GC vuelty,MS si bude chcieť podmaniť Van Aert a dúfajme že Peter Sagan na Roubaix bude mať šancu na víťazstvo
Ondrej (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:16:59
Roglič fantázia..
Elado (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:26:17
nechápem prečo ste sklamaní, slovensko je po všetkých stránkach zaostalá krajina, zvlášť myslením slovákov. Kubiš išiel časovku ako doplnok, pre neho dobrý tréning a skúsenosť. Šiel na olympiádu na poslednú chvíľu, tak výsledok tomu aj zodpovedá.
diver (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 11:58:35
Ja som sklamaný z veľkohubých vyjadrení pred odletom do Tokya, nie z výsledku, keďže blamáž som očakával. A bál som sa, že bude pre neho demotivujúca, preto som tvrdil, že tam nemá ísť, lebo na také ťažké preteky jednoducho nemá. Mali tam poslať sa vytrápiť Tybora alebo Haringa, tým už blamáž nemá ako ublížiť.
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:34:23
Tiež čistá pravda. Netreba ďalších slov a politizovania.
tenneten - 28.07.2021 12:02:17
Vyzeré to mozno zle, ale zas tak otrasne na tom nieje. Taky craddock/lutsenko tiež nešli nejako svetovo.
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:16:01
Kubiš je nádejný pretekár na OH v oboch displínach zaskakoval a skrátka na to ešte nemal Škoda, že každú ďalšiu sezónu v Dukle BB pôjde to s ním dole vodou a mal by urýchlene prestúpiť inde. Minulý rok mal oveľa lepšiu formu. Apropo, prečo SZC nenominoval víťaza ITT z MS SR? Nie, že by on skončil o mnoho lepšie, ale predsa v časovke porazil aj Kubiša. Chápem, že to je len vôli šetreniu nákladov (obsadiť obe disciplíny jedným pretekárom a najlepšie z Dukly) a bodom pre Duklu, ktorá týmto má týmto podľa svojich tabuliek o rozpočet zo strany štátu postarané?? Je to demotivujúce. Som zvedavý, ako bude s nomináciou v ITT na MS.
nuqnu (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:20:56
kubis mal body - tak to je ferove. Urcite by kuba zasiel cosi lepsie, predsa len sa na casovku specializuje ale kubis si to bodovo zaslutil.
ifčopifčo - 28.07.2021 13:36:14
S nomináciou to vôbec nie je tak, ako píšeš, je to je v pravidlách nominácie od UCI, máš počet cyklistov ktorí majú vyjazdené miesta, v našom prípade dva a tí idú cestné preteky a jedne z nich ide časovku. Nedalo sa nominovať Juraja a Lukáša na cestu a na časovku Kubu.
Pmts (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 20:09:00
To sa mi nezdá, pozri na takého Gannu alebo Dennisa, tí preteky nešli. Myslím že to bolo o šetrení nákladov zo strany väčšiny reprezentácií...
Bugno (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 12:51:32
Jednozmacne tam nemal co hladat.OH su o reprezentacii svojej krajiny a nie si spravit vylet ako pripravu pre jeho dalsie preteky.Teraz bude len na smiech celemu Slovensku.Vid staci si precitat napr. https://sport.aktuality.sk/ .Co zrejme velmi nepomoze v jeho dalsej kariere.Povazujem to za velku chybu kompetentných.Ziadna ina krajina az na Africke staty tam neposlal vyslovene outsidera ako je Kubis lebo tu ide o prestiz svojej krajiny a to si ine krajiny plne uvedomovali az na SCZ.
ifčopifčo - 28.07.2021 13:41:34
A kto tam mal ísť? Kto by v časovke skončil lepšie ako Kubiš? To, že niečo napíšu naši slávni športoví novinári z ktorých väčšina sa zaujíma o "lobdu a pučisko" nemá veľkú výpovednú hodnotu, stavím sa, že ani netušia aké sú pravidlá nominácie. Že na titulky dali hejt na nášho cyklistiku je len znak úbohého bulváru.
Jozef Regec (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 13:46:07
Slovenska cyklistika potřebuje kvalitnych trenerov a změnu systému. Je tomu už dlho ked som odchadzal za cyklistikou inam. Nie vinou mnou, ale zrušením Dukly Trenčín.
Rad by som cyklistike na Slovensku pomohol, ale to by musel niekdo chciet.
Som dlužníkem slovenskej cyklistiky.
Jozef Regec - bývali cyklista
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:36:47
Tak to iste je svätá pravda o kvalitných tréneroch.Ďakujem pán Regec,že ste sa ozvali.Konečne, niekto, kto sa rozumie do remesla a nefylozofuje zbytočne. Prajem všetko dobré!
JaSomOne - 28.07.2021 13:51:59
K debate co sa tu vedie napriec diskusiou, ci mal ist Kubis a ci nemal ist casovku namiesto neho vitaz narodnej casovky Kuba....
Aby niekto mohol ist casovku na OH musi sa povinne zucastnit aj hromadneho startu. Jedine Ganna nemusel tuto podmienku splnat a mohol startovat iba v casovke.
Ak sme mali iba jedno volne miesto po Petrovi v hromadnych pretekoch, tak sa asi vacsinovo zhodneme, ze ani jednemu sucasnemu nasmu cyklistovi ten profil nevyhovoval a asi by ho nedosiel do ciela (okrem Petra Sagana i ked i tam je otazka ci by videl vyznam v tom, ze by dosiel az do ciel ak by videl, ze nema sancu pri tom profile na medailu).
V takychto pripadoch sa to robi bezne a podla mna spravne nie len v cysklistike, ze sa posle ten kto je najperspektivnejsi do buducnosti. Je v podstate jedno, ze kto to nedojde az do ciela, ale u Kubisa to aspon moze mat vyznam pre jeho buducnost vo forme skusehnosti a pomerenia sa s naozaj najlepsimi.
Za mna to bolo dobre rozhodnutie, ze poslali niekoho kto ma celu karieru este iba pred sebou.
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:42:29
OK. rozumiem tomu, potom Kubiš bol naozaj jedinou voľbou aj z pohľadu výkonnosti aj z pohľadu perspektívy. Predposledné miesto je dosť tristné aj pre neho a keď sa porovná s Kukrlem, jazdiacim tiež za conti team, tak je to o to smutnejší obraz cyklistiky na SVK. Každopádne na MS v ITT by Kuba mal ísť, aj keď je antisystémový.
JK (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:57:14
Suhlasim s tym poslat narodneho sampiona na MS, ked uz na OH nie...
ifčopifčo - 28.07.2021 15:39:36
Kukrle má 26, Lukáš 21.
RuiDaCosta (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 14:52:52
Hovnomety dnes pracuju na plne gule :-) 11min je skratka rozdiel medzi conti 20 rocnych chlapcom a profi casovkarmi z WordTour. Proste je to tak uz sa s tym zmierte, ze ked ste si kupili Skodu Fabiu, tak nemozete porazit Ferrari, obrazne povedane.
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:00:44
Nehnevaj sa, ale čo rozprávaš je mimo. Kukrle z conti odstup cca 5 min a Kubiš odstup cca 11 min...
RuiDaCosta (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:08:34
Kukrle je o 5 rokov starsi, to je cca 150tisic kilakov viac a 5x700 treningovych hodin. To sa nerata?
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:25:38
Opäť nesúhlasím. Kubiš najlepší z najlepšieho SVK conti tímu a Kukrle najlepší z najlepšejšieho českého conti tímu= rozdiel 6 min...a Pogačar alebo Remco tiež majú 22, resp. 20 r.. takže argument úplne mimo. Nič osobné voči Kubišovi vidím, skôr je to smutný pohľad na úroveň na SVK, kde ani za éry Sagana sa nevieme dotiahnuť na Čechov v rámci conti úrovne. To je smutné a hovorí skôr o systémovej chybe, ako o Kubišovi.
ifčopifčo - 28.07.2021 15:45:34
Nebuď smiešny a neporovnávaj Kubiša s najtalentovanejšími cyklistami tejto doby.
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:54:27
Naozaj objektivita a čítanie s porozumením ti absentuje. Smiešny si tým, keď nechápeš porovnávanie rozdielu medzi českým a svk conti tímom, a ten rozdiel 6 min. ani nechceš vidieť. Pogačara s Remcom som spomenul iba na ilustráciu nezmyselnosti argumentu, že Kukrle je o 5r starší...
Viac nemá zmysel reagovať na tvoje pseudo-odborné vyjadrenia. Dúfam, že nepatríš medzi tých kompetentných, čo robia s cyklistikou na svk...ale si naozaj horlivý fanúšik. To by mohlo ospravedňovať tvoje pseudomudrovanie.
Etan Taurotroll (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:58:35
Nerúhaj sa. Veď je to najväčší odborník na bicygle. Tu a na SME. Nevie kde skôr napísať svoju múdrosť. Dnes uprednostnil SME, o štyri minúty to isté hodil tu na Cycling. Hodí sa odbornosťou ku Elviske.
Elviska (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 20:21:08
Si úbohý.
Bugno (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:47:01
Tak tak Trasher dobre si to napisal.
Cavs (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:06:23
Vyssie sa niektori pohorsuju nad titulkou v aktualitach,ze podal katastrofalny vykon...ved v podstate podal,aj na svoje schopnosti..to novinar uz nemoze ani napisat neprijemnu pravdu?..to si budeme na SVK donekonecna nahovarat ako je vsetko fajn,super,aki sme skveli..ja ked pocujem niektorych sefov nasich sportovych zvazov pocas tychto OH a inych zaintresovanych osob,tak mam pocit obcas,ze uz mame aspon 7 medaili...a aj tie Kubisove reci pred OH,ku tomu sa radsej nevyjadrim..
Bicyglista (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 15:30:11
Uz aj Lucanicov Sport pise, ze to bol pruser. A Lucanic je jedna ruka s Privarom, teda tu na tomto fore IFCOMPIFCOM.
Etan Taurotroll (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:53:29
A na druhom fóre s Atankom
Ivo K (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 16:09:41
Aká spoločnosť,taký šport,aká podpora mládeže od štátu,také výsledky.Nebyť aktívnych rodičov,tak nemáme žiadne výsledky,viď. Peťa Vlhová,viď Peťo Sagan,zvázy su o ničom,treba odborníkov,ryba smrdí od hlavy.Bývalý futbalista
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 17:29:53
No to je jasné. AK rodičia nemajú firmu, dieťa nemá šancu, možno 20%, ale základ je domáce conto. Nechcem nič rozširovať, Vlhová je príklad jeden Jenčušová druhý.
Alice (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 17:24:16
A to ich bolo nejak veľmi málo !!! Zostali doma alebo Covid -19?
Majo (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 17:35:42
Tiez tu su take hluposti, ze Slovak je od Cecha 6 minut. rovnaky Slovak od rovnakeho Cecha na M SR dostal len minutu a 10 sekund. trat mala 40 km. sam povedal, ze nesiel watty ako na M SR a este tam bol aj tazky kopec, ved na 44 km to malo 750 vyskovych metrov. v normalnej etape by to bolo cez 3000 a to siel na koze. vobec to chlapcovi nesedelo. keby mal svoj vyborny den, podla Kukrleho vidime, ze mohol byt okolo Craddocka. tak to by tiez bol katastrofalny vykon? uvedomnte sa. navyse chlapec nikdy nebol casovkar, siel to iba preto, ze to takto vyslo. Keby bol Peter Sagan zdravi, tak by to siel Juraj Sagan a dopadol by lepsie? Bol by o 2 miesta vyssie ak vobec. tiez by dostal taku kritiku?
Trasher (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 22:02:45
Ma zmysel ešte ti viac vysvetľovať alebo chceš vidieť len svoju pravdu? Kukrle aj pretek jednotlivcov dokončil. Tolko k tomu. Aby si to zle si nevysvetlil, Kubiš je podľa mňa naozaj veľmi nádejný ale nesmie zlenivieť alebo zničiť sa v Dukle. Potom radšej mal ísť na právo a uplatniť sa inde. A bicyklovať popri robote.
zoli (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 22:18:53
Som rad ze banda okolo Frana, Privaru, Timka, Vanca, Hanesovej atd... dostala po nose a vidi kam dotiahli SVK cyklisitku v ere Sagana... Len tak dalej ... treba nominovat ludi ktory drzia hubu a krok a ostatok likvidovat.
MTBIKER.SK (Neprihlásený užívateľ) - 28.07.2021 22:21:28
Lukáš Kubiš je profesionálny cyklista tímu Dukla Banská Bystrica VIAC TU: https://www.mtbiker.sk/clanky/124584/rozhovor-lukas-kubis-priamo-z-olympiady-v-tokiu-priprava-pocity-a-sny.html

Pivaja (Neprihlásený užívateľ) - 29.07.2021 09:06:27
Radujte sa aspon z uspechu Slovincov. Aj tak si nas mylia, mame podobnu vlajku aj meno statu. Ked tu sme to do.. Bali.
Ifčopifčo (Neprihlásený užívateľ) - 30.07.2021 00:20:41
Skoda, ze pan Privara nepovedal, ze po Dukle najvyssie naklady SZC su na jeho mesacny prijem...
 
Náš eshop