cofidis 560x100
ne 29.9. zvlnena etapa ciel rovina Leeds > Harrogate 261 km Pedersen
 
ms 2019 rr muzi elite profil
profil pretekov mužov, 3508 nastúpaných metrov (© yorkshire2019.co.uk)
 
 
V okolí mesta Harrogate sa odohrali v predchádzajúcich majstrovských pretekoch mimoriadne dramatické predstavenia a ani v hlavnej mužskej kategórii tomu nemalo byť  inak. Fanúšikovia sa mohli tešiť na cyklistickú lahôdku, ale priamo na ceste čakali na pretekárov veľmi náročné súboje. Peter Sagan sa musel spoliehať na svoj víťazný a jazdecký inštinkt, lebo na dúhový dres si robila zálusk početná skupina kvalitných súperov.

V dejisku šampionátu opäť panovali drsné podmienky. V priebehu celého dňa sa mali pohybovať teploty v okolí trinástich stupňov Celzia, mal fúkať vietor a neustále pršať. Kvôli náročným podmienkam (v noci silno pršalo a zaplavilo niektoré cesty) museli organizátori pristúpiť k zmene programu. Samotný štart bol posunutý o dvadsať minút neskôr, na 10:00, a z profilu vypadli dve stúpania Buttertubs a Grinton Moor. Preteky sa skrátili na 261 kilometrov a vo finále boli pridané ešte dva okruhy, takže v Harrogate sa malo krúžiť až deväťkrát. Pelotón mal prvýkrát preťať cieľovú pásku 125 kilometrov pred cieľom a okruhy tvorili polovicu pretekov.
 
 
elite 1
Štart pretekov (© SWpix.com)
 
 
Na začiatku pretekov sme videli naobliekaných cyklistov, ale v neutrálnej zóne aktuálne nepršalo. Bolo však zamračené, prehánky sa mohli spustiť kedykoľvek a cesty boli mokré. Upravený profil, bez dvoch nepríjemných stúpaní, mal vyhovovať najmä jazdcom s dobrou koncovkou, ktorí mohli ľahšie kontrolovať preteky. V uplynulých dňoch sa dokázal deliť balík aj na podobných prekážkach ešte pred príchodom na okruh. Nad Britskými ostrovmi panovalo naozaj zlé počasie a z toho dôvodu sme boli ukrátení o televízne zábery z vrtuľníka.
 
Peter Sagan nevnímal pozmenený profil nejako dramaticky. "Neviem, ako ovplyvnia zmeny trasy vývoj pretekov, lebo celú trasu som nevidel predtým a ani teraz presne neviem, kadiaľ pôjdeme. Na druhej strane boli pridané dva okruhy, takže uvidíme, ako to dopadne. Moja forma je dobrá, nemôžem sa sťažovať," povedal tesne pred štartom. Slovenská reprezentácia mala mechanické vozidlo s číslom 23 a prípadná pomoc pre Petra Sagana tak číhala na konci kolóny vozidiel. Mechaničák sme zdieľali s lotyšskou a ukrajinskou zostavou. Viac vyjadrení Petra Sagana si môžete vypočuť v zázname z tlačovky.
 
 
audio ikonkaZáznam z tlačovky SZC pred pretekmi
 
 
V lejaku sa dostali do brejku aj aktuálni víťazi Grand Tour
 
Keď sa preteky oficiálne otvorili, na pelotón sa spustil silný dážď. Na čele balíka sa pohyboval aj Ján Andrej Cully, ktorý sa chcel dostať do úniku. Brejk sa snažil vytvoriť Daniel Martin a aktívne pôsobil aj Primož Roglič. Obaja sa pohybovali pred balíkom v malej skupinke a s malým náskokom, ale pelotón im bol za pätami. Tento pokus nevyšiel a útočili noví jazdci. Útočila najmä slovinská zostava, ale brejk sa tvoril ťažko. Medzi ďalšími kandidátmi sa objavili Černý, Grosu, Bodnar alebo Polanc, no ani oni neboli úspešní. Na nehodnotenom stúpaní sa objavili vpredu Carapaz, Koch a Polanc. Potom sa k nim dostali Quintana, Roglič, Cort, Bodnar, Dillier, Vakoč, Houle, Howes a vyzeralo to tak, že pelotón zastal. Hlavná skupina skutočne pustila túto partiu a na čele pretekov sa usadilo jedenásť jazdcov. A boli medzi nimi poriadne zvučné mená.
 
Svoju výhodu začal budovať Polanc, Roglič (obaja Slovinsko) Carapaz (Ekvádor), Koch (Nemecko), Quintana (Kolumbia), Cort (Dánsko), Bodnar (Poľsko), Dillier (Švajčiarsko), Vakoč (Česko), Houle (Kanada) a Howes (USA). Vpredu nechýbali aktuálni víťazi Gira a Vuelty a Carapaz s Rogličom mali rozhodne oživiť dnešné preteky. Obaja patrili k dobrým tempárom, takže na balík nečakalo nič jednoduché. V ťažkom dni sa chcel ukázať aj Quintana, ktorému v brejku hrozilo v týchto podmienkach menej nebezpečia ako v pelotóne. Skupinu mali potiahnuť časovkári Bodnar s Dillierom, vpredu nechýbal americký náročný šampión Howes, odolný spôsob jazdy a dobrý finiš chrakterizuje Corta a kvalitu vedúcej skupiny zvyšoval aj Vakoč, ktorý v poslednom  čase tvrdo trénoval, a takisto Houle s Kochom jazdia na úrovni WT, takže pelotón sa musel vysporiadať s nečakane zvučnou vedúcou skupinou.
 
 
- inzercia -
cofidis 560x300
- inzercia -
 
 
V pelotóne okamžite zasiahli austrálska, holandská a francúzska zostava. Matthews si veril, že na konci dokáže šprintovať o výhru, a Van der Poel s Alaphilippom chceli mať všetko pod kontrolou počas celého dňa. Pretekári sa už blížili k jedinému stúpaniu, ktoré zostalo v programe z pôvodnej ponuky, a pred stúpaním Cray sa mohol objaviť na trati pomerne silný bočný vietor. Niekoľko mechanických problémov musel riešiť Gilbert, defekt opravoval Van der Poel, ale žiadne veľké komplikácie sme nevideli. V nepríjemných podmienkach sa zatiaľ neodohral nijaký pád.
 
Rozdiel medzi skupinami nepresiahol tri minúty a postaral sa o to majster sveta v časovke Rohan Dennis, ktorému pomáhal aj ďalší veľmi dobrý tempár Jos van Emden. Za francúzsku zostavu sledoval únik Julien Bernard. Na vrchole stúpania Cray klesol náskok utečencov o takmer minútu a pretekári museli na jednom mieste prejsť cez veľkú kaluž vody. Potom sa dostali jazdci na terén, ktorý nebol v pôvodnom pláne, a balík naďalej zaostával len dve minúty. Po menšej kolízii sa ocitol na tráve Tadej Pogačar a musel meniť bicykel a zastavil sa tu aj Pavel Sivakov.
 
 
elite 1
Nevľúdne podmienky v Yorkshire (© SWpix.com)
 
 
Pelotón trochu spomalil a únik zvýšil odstup na štyri minúty, keď sa prechádzalo cez bufet. Austrálska, francúzska a holandská zostava naďalej viedli hlavnú skupinu. V nej sa schovával Peter Sagan, ktorý bol zatiaľ neviditeľný. Na záverečný okruh chýbalo takmer štyridsať kilometrov a brejk navýšil svoj náskok na štyri a pol minúty. Situácia v Harrogate nevyzerala vôbec dobre a bola zrušená fanúšikovská zóna, ktorí si mali hľadať iné miesto na sledovanie podujatia.
 
Z pretekov už odstúpili Kirienka, Bevin, Berhane alebo Owszian. Situácia bola dlhú dobu stabilizovaná a čakalo sa, kým sa nabehne na okruh. Balík strácal necelé štyri minúty, čo bola dobrá východisková pozícia pre všetkých favoritov. Predčasne skončil aj Iván Cortina, zastihli ho žalúdočné problémy, a to bola veľká strata pre španielsku zostavu.
 
 
- ponuka z nášho eshopu -
banner eshop dres ms
- ponuka z nášho eshopu -
 
 
Únik eliminovaný už v prom kole v Harrogate, Gilbert po páde odstúpil
 
Pred príchodom do Harrogate pelotón zrýchlil a strácal už len dve a pol minúty. Rozdiel medzi skupinami pomaly klesal a v balíku už začala prebiehať pozičná bitka. Všetky dôležité reprezentácie sa potrebovali natlačiť dopredu na technickom a klzkom okruhu. Balík ešte ani neprekročil cieľovú pásku a už sme videli hromadný pád, po ktorom sa ťažko dvíhal zo zeme Philippe Gilbert. V prvej časti balíka sa pohyboval Peter Sagan. V pretekoch nepokračovali Dennis alebo Cosnefroy a za balíkom jazdil Ján Andrej Cully.
 
Potom vypadli živé zábery, pretože helikoptéry, ktoré vyrábajú televízny signál, museli natankovať palivo. Sledovali sme len zábery zo statických kamier na okruhu.
 
 
elite 1
Unikajúca skupina (© SWpix.com)
 
 
V pelotóne sa snažil vytvoriť ťažkú edíciu dánsky celok, ktorý mal hneď niekoľkých jazdcov, ktorí by dokázali atakovať v takýchto podmienkach. Táto aktivita znamenala, že pôvodný únik bol chytený už v prvom kole. Gilbert sa nenachádzal v hlavnej skupine, ktorú ťahali dánska a francúzska zostava, a belgický líder potreboval zmazať manko štyridsať sekúnd. V tomto prípade mu veľmi pomáhal Evenepoel. Saganovci a Baška sa pohybovali v hlavnej skupine, Cully výraznejšie strácal. Medzitým odstúpili aj Roglič, Carapaz a Daniel Martin a čoraz viac pretekárov zosadalo z bicyklov.
 
Sto kilometrov pred páskou už tlačil na pílu belgický celok a na stúpaní Marlow Road sa pohyboval Peter Sagan v druhej časti balíka. V druhej skupine stále zostával Gilbert a nevyzeralo to s ním dobre. Nečakaný pád ho veľmi ovplyvnil a Belgičania sa museli zaobísť bez neho. A vyšťavil sa aj Evenepoel. Po druhom kole zostalo v hlavnej skupine deväťdesiat jazdcov a Petrovi Saganovi robil spoločnosť už len jeho brat Juraj. Philippe Gilbert to definitívne zabalil a čoskoro ho nasledoval aj Evenepoel. Erik Baška strácal štyri minúty.
 
 
- ponuka z nášho eshopu -
banner eshop bidony
- ponuka z nášho eshopu -
 
 
Na okruhu pôsobili najaktívnejšie francúzski borci a darilo sa im okresávať zloženie hlavnej skupiny. Peter Sagan sa už pohyboval výlučne na čele pretekov. V treťom kole išli výborne aj talianske farby a aj oni sa snažili ovládať preteky pre Trentina. Potom skončili aj Erik Baška a Ján Andrej Cully, Juraj Sagan naďalej zostával a pomáhal svojmu bratovi. Skončil aj Alejandro Valverde, ktorý príliš neobľubuje jazdu v takýchto podmienkach.
 
 
Favoriti čakali, balík ovládali najpočetnejšie zostavy, útočili menej sledovaní jazdci
 
Pri jednom výstupe na Marlow Road odpadol z balíka Sam Bennett a írsky jazdec vypadol z pelotónu ako jeden z najrýchlejších jazdcov na trati. Tentoraz úradovala v pelotóne talianska, holandská a francúzska úderka. Päť kôl do konca jazdilo v hlavnej skupine 86 jazdcov a nikto nemal odvahu, aby sa pokúsil vytvoriť nový brejk. Z vysokého tempa by sa ťažko nastupovalo.
 
 
elite 1
Nevľúdne podmienky v Yorkshire (© SWpix.com)
 
 
Situáciu sa napokon snažili rozhýbať Lawson Craddock a Stefan Küng, ktorí získali menší náskok a postupne sa vzdialili na štyridsať sekúnd. Obaja disponujú kvalitnými tempárskymi schopnosťami, ale nepatrili medzi hlavných favoritov. Po ich útoku sa situácia mierne upokojila a už sa čakalo, kedy rozbehnú akciu najsilnejší jazdci. 
 
Silné celky naďalej kontrolovali dianie na trati a päťdesiat kilometrov pred páskou zostávali v hre o titul tie najväčšie klasikárske mená. Juraj a Peter Sagan stále na trati dobre spolupracovali a najmä Peter sa snažil jazdiť čo najšetrnejšie. V pelotóne sme však sledovali nové útoky menej sledovaných jazdcov ako Petr Vakoč. Dopredu sa dostal Mads Pedersen a vystriedal na čele pretekov Craddocka, ktorému nepasovalo najdlhšie stúpanie. Nová dvojica začala spolupracovať a udržala 20-sekundový náskok.
 
Tri kolá pred koncom doplnil Künga s Pedersenon aj Teunissen a blížil sa k nim aj Moscon. Dopredu vyrazili kvalitné reprezentácie a v hlavnej skupine museli reagovať na situáciu belgickí jazdci. Znovu sa okresalo zloženie balíka a vypadol odtiaľ už aj Juraj Sagan.  
 
 
banner kolekciaCI
 
 
 
Ďaleko pred cieľom atakoval Van der Poel a mnohí favoriti zaváhali
 
Na najťažšom stúpaní okruhu sa dostali dopredu aj Politt, Pöstlberger, Teuns, Martinez a už 32 kilometrov pred cieľom sa ukázal Van der Poel, s ktorým chcel na stúpaní spolupracovať Trentin. Na čele pretekov zostali Küng, Pedersen a Moscon a následne sa k nim pridali aj Van der Poel a Trentin. Holandský pretekár bol veľkou hrozbou pre ostatných favoritov a začalo sa nastupovať aj v hlavnej skupine. Prekvapujúco sa chceli dostať na čelo Skujinš, Betancur a Gorka Izagirre. Vedúca partia naskočila do predposledného okruhu s náskokom 25 sekúnd na ostatných favoritov, Betancur a spol. sa nachádzali medzi nimi. Peter Sagan vyčkával v balíku, kde bolo stále tridsať jazdcov. Belgická zostava nezachytila toto delenie, rovnako ako francúzski borci, a práve od nich sa čakala práca v pelotóne.
 
Van der Poel, Trentin, Küng, Pedersen a Moscon si vytvorili výbornú pozíciu a spájalo ich to, že všetci chceli dotiahnuť tento útok do víťazného konca. Trentin mal pri sebe tímového kolegu a Pedersen s Küngom zase bojovali o vynikajúci výsledok. A Van der Poel sa určite nebál nikoho. Ich náskok pomaličky stúpal a Betancurova skupinka sa vracala do balíka. Francúzska a belgická zostava sa dostávali do veľkých ťažkostí. Zmenu na trati nespôsobili ani najdôležitejšie stúpania predposledného okruhu a rozdiel medzi skupinami sa zasekol na úrovni päťdesiat sekúnd. V pelotóne už nemal veľmi kto drieť a vpredu sa maximálne obetoval Moscon.  
 
 
audio ikonkaAudiovyjadrenie Erika Bašku po odstúpení
 
 
V hlavnej skupine sa nachádzal aj Peter Sagan, ktorý sa musel spoliehať na najsilnejšie celky, aby sa aspoň pokúsili priblížiť k útočiacim jazdcom. Spolu s ním sa nevzdávali ani Alaphilippe, Avermaet, Matthews, Kristoff, Štybar, Degenkolb a Colbrelli, ale ich situácia nevyzerala byť príliš optimistická.
 
 
VDP nečakane skončil, zaváhal aj Trentin a prekvapujúco vyhral Mads Pedersen
 
Potom sme však sledovali veľmi prekvapivú situáciu, keď z vedúcej skupiny vypadol Van der Poel, ktorému jednoducho v jednom momente došlo. Trinásť kilometrov pred páskou zostali na čele pretekov len štyria jazdci a táto pozícia bola mimoriadne výhodná pre Trentina, ktorý bol z nich najsilnejší. Van der Poela preskočil aj pelotón a sledovali sme jeho obrovskú krízu, akú sme u neho ešte nevideli na cestných pretekoch.
 
Náskok zvyšných utečencov prekročil jednu minútu a všetci štyria boli síce poriadne vyčerpaní, ale aj správne nabudení, lebo mali na dosah majstrovskú medailu. Obrovské penzum práce odvádzal najmä Moscon. Na najťažšom stúpaní pridal Küng, ale nepodarilo sa mu dostať do problémov Trentina a vpredu zostal aj Pedersen. Doplatil na to len Moscon. Švajčiarsky jazdec tvrdo bojoval o zlatú medailu, ale mal proti sebe rovnako silných konkurentov. V balíku atakoval Peter Sagan, za ktorým sa vydal len Michael Valgren, ale na čelo pretekov už bolo veľmi ďaleko.
 
 
- inzercia -
cofidis 560x300
- inzercia -
 
 
Vo vedúcej trojici sa bojovalo o titul svetového šampióna a na páske prekvapujúco úradoval Mads Pedersen, ktorý pokoril Mattea Trentina. Bronz získal Stefan Küng. Potom prišiel do cieľa Gianni Moscon a za ním preťal pásku Peter Sagan s mankom 43 sekúnd.
 
Mimoriadne vyčerpávajúci svetový šampionát ponúkol eliminačnú jazdu a sledovali sme skôr selekcie smerom dozadu, ako útočný festival favoritov. Napokon sme sa dočkali len jedného nástupu zo strany hlavných favoritov na titul. Predviedol ho Van der Poel, v treťom kole pred koncom na najťažšom stúpaní, a na jeho ponuku reagoval len Matteo Trentin. Holandský borec naplnil predpoklady a nebál sa otvoriť preteky ďaleko pred páskou. Jeho taktika bola kľúčovým momentom pretekov a nič na tom nezmenilo ani to, že vo finále napokon zlyhal po fyzickej stránke. Všetko, alebo nič mu tentoraz nevyšlo. Na konci urobil všetko správne Trentin a len málokto čakal, že môže prehrať šprint o zlatú medailu, ale všetko bolo inak. Neuveriteľný šampionát bol zakončený neuveriteľným víťazstvom Madsa Pedersena.
 
 
video v clanku ikonka ciernaPosledné kilometre pretekov
 
 
Ešte len 23-ročný dánsky pretekár vyrazil do útoku o čosi skôr ako Van der Poel a na čele pretekov strávil takmer štyridsať kilometrov. Napokon bol z toho víťazný pohyb a Pedersen využil na to svoje univerzálne schopnosti, keď ho nezlomili ani krátke stúpania, mokré cesty a veľmi zlé poveternostné podmienky. Vo finále sa snažil vyťažiť maximum zo svojej situácie a v prvom rade bojoval o medailu, ale bolo sympatické, že sa nezľakol Trentina a chcel sa dostať aj na najvyšší stupienok. A šprint na konci takýchto pretekov je vždy lotéria.
 
Dosiahol jednu z najprekvapujúcejších výhier v poslednom období na najvyššom fóre a vo svojom mladom veku má už na svojom konte niekoľko pekných výsledkov. Vyhral Okolo Dánska a jednorazovku Tour de l'Eurométropole a v tomto roku skončil druhý na Okolo Flámska, keď sa dostal na stupne víťazov po veľmi dlhom úniku. Je to veľmi odolný a najmä talentovaný jazdec a po zisku dúhového dresu sa môže jeho kariéra posunúť dopredu výrazným spôsobom.
 
 
elite 1
Triumf Madsa Pedersena (© SWpix.com)
 
 
V cieli musel cítiť obrovské sklamanie Matteo Trentin, ktorý mal na dosah ruky titul svetového šampióna, ale na páske ho zradil jeho hlavný tromf na konci ťažkých pretekov. Šprint v malej skupinke. Dnešná prehra ho bude dlho prenasledovať, najmä keď prišla po takom výbornom taktickom výkone. Okolo šesťdesiat kilometrov pred cieľom sa pustil do odvážneho útoku Stefan Küng a švajčiarsky jazdec si mohol len a len užívať, ako sa preteky vyvíjajú. Dostal šancu na medailu, parádne to využil a určite patril medzi najsilnejších jazdcov na trati. Keď má vydarený deň, je vždy nebezpečný v úniku. Časovka mu príliš nevyšla, ale bronzová medaila z cestných pretekov mu všetko vynahradila. Jedným z hrdinov finálnych momentov bol Gianni Moscon, ktorý sa predviedol ako správny tímový hráč a aj jeho zásluhou hlavná skupina favoritov nebojovala o titul.
 
Bez úspechu zostali silná belgická a francúzska zostava. Belgické farby prišli veľmi skoro o Gilberta a Evenepoela a Avermaet potom stavil len na vyčkávaciu taktiku. Na druhej strane ani Alaphilippe neukázal to najlepšie zo svojho umenia, na trati ho vôbec nebolo vidno a ani neprišiel do cieľa v skupine favoritov. Kristoff vyhral šprint balíka o siedme miesto a príliš vzadu sa ocitol vo výsledkovej listine Matthews. Ani jedna zo spomínaných zostáv nedokázala chytiť rozhodujúci nástup a do cieľa prichádzali tie najväčšie mená roztrúsené. Na výkone mnohých kandidátov na výhru museli nechať vplyv ťažké poveternostné podmienky. Preteky dokončilo len 46 cyklistov.
 
 
elite 1
Pódium (© SWpix.com)
 
 
Peter Sagan sa zameriaval výlučne na posledné momenty pretekov. Dovtedy sa snažil pôsobiť nenápadným spôsobom a šetril energiu, aby bol čo najsilnejší v záverečných kolách. Rozhodol sa nereagovať na útok, ktorý predviedli VDP a Trentin. V tom čase sa pohybovalo v balíku ešte množstvo jazdcov a do cieľa zostávalo veľa kilometrov, takže v istom zmysle to bol zo strany útočníkov riskantný ťah. Hlavná skupina však prehrala túto bitku a slovenský jazdec vtedy mohol len čakať, ako sa to vyvinie. Sám nemohol nič urobiť.
 
V poslednom kole demonštroval svoju silu. Na jeho útočný pokus sa nikto nechytil v skupine favoritov a to bol parádny signál, že mu potrebná energia zostala aj na samotný finiš. Bolo to však neskoro, o titule sa rozhodovalo pred ním. Vo finále ukázal, že z hľadiska výkonu bol na tom mimoriadne dobre, keď ešte dokázal zvýšiť tempo, kým Matthews, Alaphilippe alebo Avermaet už nemali také silné nohy. Na jeho smolu sa nevyspytateľné preteky nerozhodli len v samotnom finále. V tom prípade by ho bolo ťažké poraziť. Ďalší slovenskí pretekári podujatie nedokončili a spomedzi nich vydržal najdlhšie bojovať Juraj Sagan, ktorý aj v tejto edícii podal na šampionáte jeden zo svojich najlepších výkonov sezóny.                 
 
 
 
vyjadrenie ikonky ciernaVyjadrenie Madsa Pedersena (víťaz)
"Bol to neuveriteľný deň. Nečakal som to. Snom každého jazdca je nosiť dúhový dres a mne sa to podarilo. Mali sme plán, že sa dostanem do úniku v záverečných kolách, aby som mohol čakať na ďalšie nástupy, ku ktorým by sa pridal aj Fuglsang. Ale keď zaútočili Van der Poel s Trentinom, nikto iný už neprišiel do našej skupiny. Potom som musel len prežiť, prežiť a prežiť a veriť, že v šprinte budem silný. Dúfal som, že keď uvidím cieľovú pásku, všetka bolesť zmizne a predvediem dobrý finiš. Boli to veľmi dlhé preteky, všetci sme boli na svojom limite a v takom prípade sa môže stať čokoľvek."
 
 
audio ikonkaAudiovyjadrenie Petra Sagana (5. miesto)
 
 
vyjadrenie ikonky ciernaVyjadrenie Petra Sagana (5. miesto)
"Cítil som sa veľmi dobre, ale premeškal som príležitosť dostať sa do vedúcej skupiny. Mohol som sa dostať do tej skupiny, ale myslel som si, že to skončí v šprinte. Takto som sa rozhodol a napokon to dopadlo inak. Čakal som a na konci som ešte zaútočil, lebo som sa chcel porovnať s ostatnými súpermi. Očakával som, že viacero krajín bude silnejších, ale vo veľkej zime sme boli všetci premrznutí a preto toľko jazdcov nedokončilo preteky. Mnoho reprezentácii bolo slabších ako zvyčajne a to bol aj dôvod, prečo to tak dopadlo."
 
 
Výsledky
1. PEDERSEN Mads Dánsko 6:27:28 600
2. TRENTIN Matteo Taliansko 00:00 475
3. KÜNG Stefan Švajčiarsko 00:02 400
4. MOSCON Gianni Taliansko 00:17 325
5. SAGAN Peter Slovensko 00:43 275
6. VALGREN Michael Dánsko 00:45 225
7. KRISTOFF Alexander link ikonka Nórsko 01:10 175
8. VAN AVERMAET Greg link ikonka Belgicko 01:10 150
9. IZAGIRRE Gorka Španielsko 01:10 125
10. COSTA Rui link ikonka Portugalsko 01:10 100
DNF CULLY Ján Andrej Slovensko odstúpil  
DNF BAŠKA Erik link ikonka Slovensko odstúpil  
DNF SAGAN Juraj Slovensko odstúpil  
 
Zobraziť kompletné výsledky
 
 

 
 
ITT mapa me
mapa záverečného okruhu, krúžiť sa bude 7x (© yorkshire2019.co.uk)
 
 
rr muzi profil kopcov
profily kopcov v nájazdovej časti (© yorkshire2019.co.uk)